3.DÍL „LENKA HUBNE“

Mám za sebou druhý týden „na dietě“. Uvozovky píšu schválně, protože jediný, co jsem zatím pro tu moji „dietu“ udělala je, že jsem začala cvičit. Musím říct, že jsem si nemyslela, že mě to začne takhle bavit. Ale vážně jo! Do teď jsem se furt vymlouvala, že nemám čas, a že jsem unavená atd. No to asi všichni známe 🙂  Najednou jsem ale přišla na to, že to jde.  Nevím, kde jsem ten čas najednou vzala. Pracuju pořád stejně, do svých oblíbených kaváren a restaurací chodím pořád stejně, den má pořád 24 hodin a i tak mi zbývá čas pro sebe! Asi zázrak, jinak si to neumím vysvětlit.

Chodím jednou týdně na hoďku k trenérovi a doma se snažím alespoň jednou týdně běhat na páse. Tento týden jsem pás teda vynechala, ale jednou jsem si dala cvičení s Jillian Michaels. Pro ty, co neznají, tak skvělý cvičení, najdete na youtube. Je to 30 minut a velká makačka.  Doporučuju.

IMG_20160114_073740_edit_edit_edit

S jídlem jsem na tom ale pořád dost bídně. Furt mám pocit takovýho „nedojezení“. Kamarádka trenérka mi říkala, že když začnu cvičit, že budu mít větší hlad…A fakt mám, hlavně chuť. Pořád něco musím žrát, hrozný.  Občas se mi ale podaří jíst zdravě… snídani :-)))))

Snídaně: vajíčka s žitným chlebem nebo řecký jogurt s musli a ovocem.

Já to ještě zaleju café latté což se teda nemá 🙂

Oběd:  Snažím se jíst maso a k tomu jen poloviční porci přílohy. No, ale když mi donesou kaši tak jí úplně neodolám…

Večeře: To je největší kámen úrazu.  Asi tři večery jsem trávila v mé oblíbené Potrefené Huse, kde jsem se rozhodně nedržela zpátky. Takže víno, tatarák s topinkama (pořádnýma, ne těma suchýma), žebra s bílou bagetou, tortilla chipsy s dvojitým čedarem, trhanec se šlehačkou nebo křidýlka s bílou bagetou. Ano, tohle jsem sežrala během tří večerů a pravidelně po 21. hodině.  Více asi bez komentáře.

 Začáteční váha 63,7 kg

Váha po 1. týdnu 63, 3 kg

 Váha po 2.týdnu – Raději nic :-)))

Snad jste na tom lépe něž já. Prostě vždycky, když si řeknu, že držím dietu, tak to prostě nejde.

SE POLEPŠÍÍÍM!!!

Lenka