3. díl Cesta do plavek a jak s ní pracovat…

Jídelníčky: Na každý týden jsme pro vás připravili e-kuchařku s recepty…

Nejprve se zařaďte do správné hmotnostní kategorie, které jsou nabízeny. Zaokrouhlete svoji aktuální hmotnost na desítky kilogramů (tedy jako „50 kg“, „60 kg“, „70 kg“, „80 kg“, „90 kg“). Pro každý den máte k dispozici spočítané množství potřebných surovin na 3 kompletní pokrmy. Vycházíme z praktického předpokladu, že máte možnost večer si připravit vlastní jídlo na další den. Větší kulinářskou kreativitu nabízejí rychlé, ale komplexní snídaně, oběd máte připravený již z předchozího dne tak, abyste si jej mohly vzít kamkoli potřebujete a večer si doma připravujete čerstvou kompletní večeři ve dvojnásobném množství – tedy také jako na oběd na další den (je tedy třeba všechny suroviny vynásobit 2krát).

U jídelníčků s recepty jsou vždy naplánována jen 3 jídla denně, pokud vám však vyhovuje jíst v menších porcích vícekrát za den, rozdělte si je na menší části. Pokud máte stále hlad, přidejte si během dne zeleninové saláty (bez dalších olejů, oříšků atd.), zeleninové polévky (bez smetan a tuků) nebo pečte další dezerty z tvarohů. Tipy na ně najdete mj. v knize Agátina cesta k dokonalé postavě.

Pro každý týden máte k dispozici nákupní seznam se vším potřebným. V sobotu vždy přidáváme pečení moučníku nebo paštiky, které pak v dalších dnech využíváte ve svých jídelníčcích. O zbytek se můžete podělit se svými přáteli.

Tréninky: Výzva znamená, že každý týden zvládnete víc!

Každý týden vám budou k dispozici videa se třemi variantami: Trénink v přírodě, trénink doma, trénink v posilovně. Vyberte si pro vás tu nejvhodnější variantu a dle instrukcí trénink opakujte 4x během jednoho týdne. Není asi třeba připomínat, že podstatně větších výsledků dosáhnete při následování varianty tréninku v posilovně, menších při následování tréninku v parku a nejmenších výsledků dosáhnete pouze při trénincích s vlastní vahou v interiéru. Samozřejmě je možná také jejich kombinace dle aktuálních okolností.

Znalosti: Každý týden se něco naučíte

Pracovní listy jsou tu pro vaše poznámky, přemýšlení, hledání odpovědí. Učte se, analyzujte a pracujte nejen na svém těle, ale i mysli. Jen tak změníte všechno.

Berte v úvahu, že pro potřeby této výzvy, kde není přesně definována její „uživatelka“ dochází k určité míře zobecnění. Každý člověk je jiný a nejlepších výsledků se dosáhne právě nastavením podmínek podle jeho individuálních potřeb, kdy pak dokážeme zohlednit všechny vaše omezení.

Diskutujete o svém pokroku na www.facebook.com/cestadoplavek

Web www.cestadoplavek.cz

VŠE I U NÁS NA STALKERKÁCH 🙂