Co snídat?

Říká se, že ke snídani si můžeš dát vše, tzn. rohlík, koblihu, chleba….S tím ale já moc nesouhlasím. Asi tak jako, když někteří vynechávají lepek s tím, že zhubnou. Na mě to teda nefuguje, ale Lenka si občas něco bezlepkového ráda dá.

Dřív jsem nesnídala vůbec a je pravda, že jsem si hned po ránu neroztáhla žaludek, a alespoň jsem už v 11. hodin neměla hlad. No jo, ale ve 30 jsem zjistila :-))), že to opravdu není zdravé, takže se snažím nasnídat trochu a zdravě.

Když nestíhám, tak sáhnu po vločkách. Jím je i v autě, ale to je jen pro velmi, velmi zdatné řidiče :)) Jím je z velkého kelímku :)) a vždy s mlíčkem :). S jogurtem mi to nechutná. Na trhu je jich hodně druhů. Mně vyhovují ty nepražené s nejmenším podílem cukru a bez oříšků.

IMG_7348

Mým favoritem je http://www.mixit.cz/ narozdíl od jiných(Emco), které v sobě mají cukru hodně. Na mixitu si totiž můžete namíchat přesně to, co chcete. Je tam neskutečnej výběr takže luxus. Mají i různé snídaňové kaše, čokolády, sušenky a skvělý sušený ovoce(o tom ale až zítra v objevu týdne). Mňám!

 

mixit2

Pokud mám více času udělám si smoothie – nejraději mám kombinaci červeného melounu, jahod, pár kuliček zmrzlého rybízu (máme ho hodně na zahradě 🙂 ) chia semínek a acai, a samozřejmě nesmí chybět led. Tenhle koktejl vás nakopne skvěle v případě, že se vám zcela náhodou a zcela výjimečně stane, že se ráno probudíte s lehkou kocovinou :)))

Tak dobré ráno a dobrou chuť :))

Aguš